Оnline и offline дистрибуция

Оnline и offline дистрибуцията всъщност представлява процеса по разпространението на хотелските услуги и продукти сред клиентската аудитория. Основната цел е те да достигнат до възможно най-голям ареал от хора по възможно най-доходоносния начин.

Online дистрибуция
С непрестанното развитие на интернет през последните години продажбите на хотелите в онлайн пространството стават все по-популярна стратегия за бърза печалба. Благодарение на увеличаващата се мобилност, днес клиентите могат лесно да получат актуална информация за различните хотели, да сравнят цените, да разгледат снимки и да прочетат мнения на други клиенти. Или иначе казано, тези възможности значително улесняват избора, пред който клиентът е поставен, и влияят върху неговото крайно решение. За това online дистрибуцията е един от най-важните елементи за всеки добър хотел.

Основни канали за online дистрибуция
- Онлайн туристически агенции - това е най-популярният канал за онлайн дистрибуция. Вече почти няма хотел, който да не е регистриран в поне няколко туристически агенции от рода на booking.com
- Онлайн тур оператори - много от тур операторите след интернет революцията преминаха в онлайн форма. Тяхната дейност си функционира горе-долу на същия принцип, само че онлайн.
- Системи за глобална дистрибуция -  това са системите, които туристическите агенции по цял свят използват, за да правят резервации на всякакви услуги (самолетни билети, хотели, наем на автомобили и т.н.).
Booking Engine - или т.нар. мотор за резервации, който представлява инструмент за правене на онлайн резервации в реално време. Целта му е да замени традиционния формуляр, който все още се използва от много хотели.
- E-mail маркетинг

Offline дистрибуция
Традиционната offline дистрибуция не бива да бъде пренебрегвана, въпреки чудесата, които могат да се постигнат благодарение на необятните възможности, давани от интернет. Продажбите offline се постигат благодарение най-вече на добрата offline реклама - тематични визитки, картички, плакати, билбордове, реклама по радиото и телевизията или във вестници и списания, т.нар. "жива" реклама и т.н.

Ако се нуждаете от помощ, за да вземете най-доброто решение за бизнеса си, свържете се още сега с нас и заедно ще създадем за вас успешна стратегия за online и offline дистрибуция.