Брандова насоченост

Най-точната характеристика на бранда е, че той всъщност не е нито физически обект, нито пък е субект, способен самостоятелно да излъчва послания. По самата си същност брандът е идея, той е адресант на обещание за придобиване на ползи с някаква стойност. Не случайно е определян като новия тотем или мит на съвременното "племе", тъй като е наситен с кодове и задава модели на поведение, които клиентите трябва веднага да разпознават.

Заради това е важно всеки добър бранд да има брандова насоченост - това са всички онези символи, които веднага предизвикват асоциации с него. Те могат да бъдат някакви определени цветове, образи, картинки и т.н. - например, когато човек види четири преплетени хоризонтални кръга веднага се сеща за Audi или пък щом се спомене за горяща лисица, първото, което изниква в съзнанието, е браузера Firefox.

Чрез бандовата си насоченост вие ще създадете доверие във вашите клиенти и ще накара служителите ви да бъдат горди, че работят за вас. Изграждането й обаче е дълъг процес, по време на който трябва да се вземат предвид страшно много фактори, за които сигурно дори и не подозирате. За това ако не сте сигурни откъде точно да започнете, не се колебайте да се свържете с нас.Нашата мисия е вашият успех!