Брандова идентичност

Брандингът е причината за успеха на вашия хотел. Няма значение дали той е малък, среден или голям, дали предлага само стаи или и други екстри - щом работите с клиенти, брандингът ви е необходим.

Какво е брандинг?

Брандингът представлява процеса на отличаване на вас и вашата дейност от цялото море от конкуренция. Това е стратегия за визуално и психологическо представяне на вашия бизнес, чрез което клиентите да се научат да ви асоциират и да изберат вас пред останалите. Вашият брандинг е лицето, което искате те да запомнят, и качествата, върху които искате да акцентирате.

Успешната брандинг стратегия включва изготвяне на красиво, креативно и запомнящо се лого, впечатляващ слоган, съставяне на рекламни съобщения, интегриране, изграждане на единна визия и т.н. Днес имаме стотици примери за успешно изградени брандови идентичности - нахапаната ябълка, жълтата мида с червени контури, четирите успоредно преплетени кръга, горящата лисица - и без да е нужно да го казваме, веднага се сещате за Apple, за Shell, за Audi и за Mozilla. Това е успешен брандинг!

Защо брандингът е толкова важен?

Нека погледнем истината в очите - в хотелския бизнес имате стотици конкуренти, които предлагат услуги, подобни или дори по-добри от вашата. Най-вероятно даже и не подозирате колко мащабна е тази конкуренция, но потенциалните ви клиенти знаят, защото правят обстойно проучване преди да вземат своето крайно решение. Не можете да промените факта, че имате конкуренти, но можете да работите така, че да бъдете по-добри от тях.

Защо да се доверите на специалисти?

Ако все още нямат достатъчно опит, за да изградите добра брандинг стратегия, най-добре е да се доверите на професионалисти. Не се колебайте, свържете се с нас и ние ще създадем вашия образ така, че той да отговори на нуждите ви и да ви представи по възможно най-успешния начин.