Социално-медиен маркетинг

Дигиталният маркетинг се състои в това да подпомогне директната продажба на услугите и продуктите на хотела чрез web и email рекламиране. Той може да бъде разделен на няколко подгрупи, сред които:

- уеб маркетинг - създаване на уеб сайт на хотела, грижа за неговата SEO оптимизация и договаряне на възможно най-много външни връзки, т.е. линкове от други сайтове към конкретни страници от вашия; 
email маркетинг - най-лесният инструмент за достигане до настоящите клиенти и за презентиране на новите услуги и предложения на хотела; 
маркетинг чрез социална медия - присъствие в най-големите социални мрежи, сред които Facebook, Twitter, Google +, MySpace, както и в големите онлайн платформи за оценки, мнения и коментари на хотели от рода на Tripadvisor и Holidaycheck.

Днес социално-мединият маркетинг се превръща в едно от най-важните средства на успешната маркетингова стратегия. Хотели по целия свят вече са открили начините, по които социалните медии могат да помогнат за разрастването на всеки един аспект на тяхната компания. 92 % от всички маркетингови експерти индикират, че техните социално-медийни усилия са генерирали повече внимание към бизнеса, а 80 % от тях твърдят още и че работата им значително е увеличила трафика на хора, ползващи продуктите на техните клиенти. 

С подобни статистики ползата от социално-медийния маркетинг вече не няма как да бъде игнорирана. Доверието в нашите експерти може да ви достави подобрен социално-медиен образ и популярност.

Интернет и неговите инструменти са си цяла наука. За това за създаването на качествен дигитален маркетинг са нужни специалисти, които са запознати с неговите специфики. А специалистите на Хотел Консулт могат да направят това за вас!