Услуги

Услуги

Стандартни оперативни процедури (SOP's)

Стандартно оперативна процедура (SOP) е набор от написани инструкции, които документират рутинната или повтаряемата дейност, следвана от хотела. SOP спомага за поддържането на качеството на обслужването и стандарта на вашия хотел. Развитието и използването на SOP е важна част от една успешна качествена система, която предоставя на ръководството информация как да извършва дадена дейност правилно и утвърждава качеството на получените продукти. Задължително е за всеки новонает член в хотелския персонал да премине през обучение за стандартната оперативна процедура на хотела - SOP. Хотел Консулт може да ви...

Управление на приходите и разходите

Управлението на приходите и разходите на хотела е най-важният фактор за постигане на очакваните печалби. Американците използват термина "ревеню мениджмънт", чието значение описват като "комплекс от стратегии и тактики за увеличаване на приходите с цел повишаване доходността на определен бизнес (в нашия случай – хотел)". Това може да бъде постигнато чрез постоянен стремеж да се продава правилната стая на правилния клиент в правилното време за правилната цена и в правилния пакет. За да се получи това обаче, трябва да могат да се...

Продажби и стратегическо планиране

В основата на добрите продажби стоят две важни точки, които трябва да бъдат основни звена на всеки добър хотелски мениджмънт - планирането и стратегията.

Дългосрочно планиране
Факт е, че най-честата грешка, която мениджърските екипи на много хотели по света допускат, е че пренебрегват дългосрочното планиране. Това се получава заради преследването на бързи резултати, които най-често са изключително недълготрайни. А истината е, че един стратегически изграден и добре обмислен дългосрочен план може да ви помогне да изплувате сред морето от конкуренция и да ви превърне от...

Оnline и offline дистрибуция

Оnline и offline дистрибуцията всъщност представлява процеса по разпространението на хотелските услуги и продукти сред клиентската аудитория. Основната цел е те да достигнат до възможно най-голям ареал от хора по възможно най-доходоносния начин.

Online дистрибуция
С непрестанното развитие на интернет през последните години продажбите на хотелите в онлайн пространството стават все по-популярна стратегия за бърза печалба. Благодарение на увеличаващата се мобилност, днес клиентите могат лесно да получат актуална информация за различните хотели, да сравнят цените, да разгледат...

Интернет маркетинг

Днес със стремглавото развитие на интернет моделът „онлайн милиардер от 0-та” е по-популярен отвсякога. Създаването на разпознаваема марка и лесното достигане до потребителите са корените на успеха на модерния бизнес. И именно интернет маркетингът е стратегията, чрез която се изгражда репутация онлайн, благодарение на помощта на разнообразни интернет инструменти и решения. Без него съществува огромен риск за провал на всеки бизнес.

Основни направления
- Социален маркетинг - присъствие в...

Програма "Таен клиент"

За да бъде успешен вашият хотел, трябва да се стремите да поддържате на постоянно високо равнище удовлетвореността на своите клиенти. А това може да стане само ако знаете какво е вашето ниво и разберете реално кои са слабите ви места. За това препоръчваме програмата ни "Таен клиент" като едно от най-ефективните средства за мониторинг на начина на обслужване на всеки хотел.

Тайният клиент е най-добрият инструмент за наблюдение на качеството на обслужване и на работата на служителите, защото е в пряк контакт с клиентите.Това е човек, който изглежда, звучи и...

Качествен контрол

Качеството на предлаганите услуги е най-важното конкурентно предимство на всеки хотел. В среда на огромна конкуренция хотелиерите трябва да поставят на първо място изискванията и потребностите на своите клиенти и да съобразяват именно с тях всяко свое действие и взето решение. Това, което никога не бива да забравяте, е, че не трябва да подценявате клиентите си, защото днес - в ерата на интернет и мобилните технологии, те са отлично информирани и знаят какво трябва да получат срещу своето заплащане. Следователно добрите собственици на хотели трябва да се стремят да предоставят единствено услуги, които...

Хотел Start-up

Стартирането на хотелски бизнес може да бъде предизвикателно, но доходоносно начинание. Без значение каква е вашата целева клиентска аудитория, вие трябва да прекарате достатъчно време в проучване, планиране и опознаване както на пазарната ниша, така и на конкуренцията в нея.

Започването на хотелски бизнес може да бъде трудна задача, за това решете отрано какъв тип хотелско настаняване ще предлагате - скъпо и изискано, на средно ниво или такова за хора с ограничен бюджет. Изберете дали вашият хотел ще предлага само стаи за настаняване или ще бъдат включени допълнителни услуги като ресторант, зала за...

Социално-медиен маркетинг

Дигиталният маркетинг се състои в това да подпомогне директната продажба на услугите и продуктите на хотела чрез web и email рекламиране. Той може да бъде разделен на няколко подгрупи, сред които:

- уеб маркетинг - създаване на уеб сайт на хотела, грижа за неговата SEO оптимизация и договаряне на възможно най-много външни връзки, т.е. линкове от други сайтове към конкретни страници от вашия; 
email маркетинг - най-лесният инструмент за достигане до настоящите клиенти и за презентиране на новите...

Брандова идентичност

Брандингът е причината за успеха на вашия хотел. Няма значение дали той е малък, среден или голям, дали предлага само стаи или и други екстри - щом работите с клиенти, брандингът ви е необходим.

Какво е брандинг?

Брандингът представлява процеса на отличаване на вас и вашата дейност от цялото море от конкуренция. Това е стратегия за визуално и психологическо представяне на вашия бизнес, чрез което клиентите да се научат да ви асоциират и да изберат вас пред останалите. Вашият брандинг е лицето, което искате те да запомнят, и качествата, върху които искате да...

Предимства на брандовата идентичност

Брандовата идентичност може:

- да ви отличи от вашите конкуренти;
- да даде известност на барда ви;
- да репрезентира целите, които брандът ви си е поставил;
- да установи синхорон между всички комуникационни методи;
- да мотивира вашите работници;
- да привлича...

Брандова насоченост

Най-точната характеристика на бранда е, че той всъщност не е нито физически обект, нито пък е субект, способен самостоятелно да излъчва послания. По самата си същност брандът е идея, той е адресант на обещание за придобиване на ползи с някаква стойност. Не случайно е определян като новия тотем или мит на съвременното "племе", тъй като е наситен с кодове и задава модели на поведение, които клиентите трябва веднага да разпознават.

Заради това е...

Брандова стратегия

Брандовата стратегия е формален план, използван от бизнеса, за да създаде определена представа за себе си в очите на настоящите и на потенциалните си клиенти.

Трябва винаги да помните, че брандът е това, което потребителите си мислят за него. Или казано с други думи, всеки бизнес може и да се опитва да се позиционира, но в крайна сметка позиционирането се случва в умовете на клиентите. А позицията, която ще заемете, зависи само опита и сблъсъка, който хората имат с вас и вашите услуги – впечатленията както от брандовите послания, така и от самият продукт, средата, в която...

Концепция за развитие на хотела

Концепцията за развитие на хотела ще ви помогне да разширите възможностите си и ще ви служи като фундамент за всички други сфери като архитектура и интериорен дизайн.
Концепцията ще предаде на гостите ви опита, настроението и идентичността на хотела, както и техническите съображения, които се изискват, за да бъде тя оперативно функционална. Това което е важно е да се излезе от стереотипа и да се мисли извън рамката.

Уеб дизайн

Добрият уеб дизайн може да бъде силен инструмент за установяване на вашия бранд. В хотелския бизнес уеб сайтът дава шанс да се презентират услугите и атмосферата, които хотелът предлага на клиентите.

Каква трябва да бъде добрата уеб страница?

- Да бъде оптимизирана за поемане на директни резервации;
- Да има мобилна версия с адаптивен дизайн;
- Да бъде оптимизиран начин за навигиране в сайта;
- Да има система за управление на съдържанието;
- Да има направен по поръчка дизайн с модерна и приятна визия.

Категоризация на хотели

Категоризацията на хотелите в България и прилежащите към тях заведения за хранене е задължителна, независимо от вида на тяхната собственост и начина на управлението им. Извършва се в съответствие със Закона за туризма и Наредбата за категоризиране на средствата за подслон, местата за настаняване и заведенията за хранене и развлечения

Категориите на хотелите в България са: една звезда, две звезди, три звезди, четири звезди и пет звезди.

Също така се разработи и независима категоризация на хотелите и...

Управител (и) под наем

Фирма Хотел Консулт предлага уникална възможност, чрез която ще може да се справите с предизвикателствата в управлението във Вашия хотел. Ние можем да Ви предоставим консултанти и да напътстваме вашия управленски екип през работния процес, като не нарушаваме работната дисциплина.

Можем да се погрижим за ежедневните задачи и дейности. Нашите експерти съветват и доставят своята експертиза на всички управленски нива в хотела. Ако изберете...

МЯРКА 6.4. ИНВЕСТИЦИОННА ПОДКРЕПА ЗА НЕЗЕМЕДЕЛСКИ ДЕЙНОСТИ

"Инвестиционна подкрепа за неземеделски дейности" по мярка 6.4 (2014-2020)

Очакван прием на проекти по мярка 6.4. – Ноември 2017 г.

Бюджет: 50 200 000 евро

 

Мярката предоставя подпомагане за инвестиции в неземеделски дейности, които са насочени към:

 

  • Развитие на селски туризъм: 

Туристическо...


Посещения на чужденци в България за последните 3 години

  • 2015
  • 2014
  • 2013

Посещения на чужденци в България от Европейски Съюз за последните 3 години

  • 2015
  • 2014
  • 2013

Посещения на чужденци в България от други държави за последните 3 години

  • 2015
  • 2014
  • 2013